Ute på äventyr

Igår var jag på picknick med Hanna, och det var typ den bästa picknicken jag varit på någonsin. Vi var vid mynningen av ett vattendrag med en massa stenar och vi hoppade på dem allihopa som när man var barn och tog oss på så sätt uppåt; från stranden och mot skogen och vattendraget, och det var så himla fint och det bildades små små vattenfall överallt och jag mådde så galet bra över att se allt det där fina. Till och med min cykeltur dit var hur härlig som helst, jag trodde inte att Umeå var så fint. Jag cyklade längs älven, genom mysiga skogar, över åkrar och förbi en lantgård med små lekande kattungar. Vi testade såklart att gå i vattnet som var strömt men inte så värst kallt, och så satt vi oss på ett litet klippblock och dinglade med benen och åt banankaka med choklad och hallongrottor och vindruvor och cashewnötter. 
Allt det fina.
Banankakan jag bakade igår natt då jag hade tråkigt.
Annat gott.
Och mina fötter. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback