Utomhusbio i Döbelns park

Igår ringde jag Elina innan jobbet och sa "du, har du lust att går på utomhusbio i parken ikväll? Det visas nån fransk film klockan tio, så jag hinner dit precis i tid". Hon var på idén, så efter min arbetsdag(kväll) satte jag mig i bilen och körde direkt till stan. Vi kom till parken strax innan tio då de visade kortfilmer från Västerbotten och så satt vi oss på vår filt bland folket som också de satt på filtar i gräset och det var så himla fint. Jag hade med mig en spenatpizza med fetaost från restaurangen för jag hade inte ätit middag, och sen så började filmen som var fransk och lite udda men ganska kul ändå. Den hette Förtrollad i Paris (tror jag i alla fall). 
Sen skulle jag ta en bild på allt folk men ingen syntes för det var så mörkt. Det var lite synd. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback