Filmer från då Ingela var här.

Elina och Sofie ligger och sover såhär på eftermiddagen, så jag sitter och slösar tid vid datorn innan jag ska ut och köpa middag. Idag har vi packat ner det mesta av våra grejer inför flytten imorgon, väntar dock bara på att gårdagens tvätt på torkställningen ska torka så det också kan packas ner. Annars har det inte hänt så mycket nytt. Eftersom jag inte har nåt att göra just nu lägger jag upp dessa halvtaskiga videos som ni kan titta på om ni skulle ha riktigt tråkigt, från förra helgen då Ingela var här.

Nummer 1: Fotofail på Harrods julbelysning.
 
Video nummer 2: Såhär äter man rostade kastanjenötter.
 
Video nummer 3: legominiatyrer av byggnader i London, uppställda vid Covent Garden.



Kommentarer
Rebecca säger:

Haha skratta ihjäl mig då killen kom fram !

2013-12-17 | 14:45:17
Bloggadress: http://rebeccajager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback