Mamma på besök!

I helgen var mamma och Mats här på besök, vilket var jätteroligt och det känns helt otroligt att det var mer än två månader sedan jag såg dem sist. Bästa mamma hade tagit med sig livsnödvändigheter som kaviar, leverpastej, marabou, skorpor och lussebullar m.m. så nu klarar jag mig nog ett tag. Kanske. Vi har iallafall turistat lite och besökt Big Ben, London Eye och Trafalgar Square m.m, sett The Royal Changing of the Guards, fikat bakelser på Patisserie Valerie, ätit supergoda middagar på olika ställen här i Kensington och bara varit. Jag har haft jättekul och dagarna har gått jättesnabbt men nu har de åkt hem igen vilket känns lite tråkigt. Dock är det nu inte länge tills syster kommer; på fredag landar hon i London!!!
Det absolut sista av gamla kaviarn som var kvar åts upp för en vecka sedan. Tur att man fått nytt förråd.
 
Gulliga syster skickade med en chokladkalender som gammal tradition. Sofie hade också köpt en, så vi tvingade Elina att skaffa en också. Nu hänger de fint på rad på vår garderobsdörr. Sen fick jag en julklapp av mamma jag inte får öppna föränn jul och så en adventspresent av mormor och Anders bestående av ett julmagasin och godis. De därhemma är så himla söta alltså <3
 
Jag vid en av middagarna, och så mammas lussebullar vi kvällsfikade alldeles nyss. Julmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback