Sven som sabbar allt.

Jag har ju inte varit den bästa på att läsa de nyheterna under tiden jag bott här i London. Och det gör att jag knappt vet vad som hänt hemma i Sverige under de senaste två månaderna bortsett från det folk berättat för mig. (Måste ta mig i kragen och läsa tidningarna nu känner jag.) Iallafall hade jag alltså ingen aning om att det varit en snöstorm i södra Sverige alldeles nyss som orsakat hur mycket skador som helst. Och det som suger (om jag blir lite ytlig här och inte tar med allt annat dåligt som hänt av stormen) är att det orsakade flygplansinställningar på Arlanda vilket ledde till att Ingela inte kunde flyga hit, så hon är inte här nu som hon egentligen skulle varit. Men som tur är kommer hon få flyga imorgon istället (förhoppningsvis) så imorgonkväll kommer hon, wohoo!
Helt orelaterat men om någon skulle ge mig en fluffig katt just nu skulle jag bli glad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback