Easter

Hoppas alla haft en glad påsk! Jag har jobbat mest hela tiden för min ena chef är knäpp så både jag och Elina fick runt 50 timmar förra veckan = typ ingen tid att göra nåt på. Men, i lördags på dagen var jag iallafall ledig så då träffade jag Linnea och hade picknick i parken. Vi åt meal-deals från Sainsbury och fikade sedan random påskkakor och maltesers chokladkaniner. 
 
Efter ett tag blev det kallt för nu har vädret gått tillbaka till typ tidig vår och kyla, så vi gick in till stan och satte oss på ett Australienskt indepenent café som hette Daisy´s och drack te. Himla schysst ställe med konstig inredning och musik. 
 
Igår jobbade jag dubbelpass vilket sög (förutom att det fanns påskgodis bakom baren som man kunde äta av), men när jag kom hem satte vi på första Harry Potterfilmen och åt upp våra Smarties chokladägg. Kändes som ett bra och typ påskigt avslut på veckan ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback