Johnny Flynn live @KOKO!!!

I onsdags var dagen kommen - äntligen skulle jag få se Johnny Flynn spela live på Koko i Camden! Kändes som att det var nyss jag pratade om att köpa biljetter, att dessa tre månader liksom bara försvunnit. Galet. Iallafall, dagen börjades med att betala hyran innan jag och Elina satte oss och chillade i solen med varsin Fro-Yo (yoghurtglass) och blev hälsad på av en nyfiken ekorre. 


Runt femtiden gick vi till en restaurang och åt förrätter till middag; vitlök och mozzarellabröd samt en seafood sharing platter med bl. a.friterad fisk, calamari och räkor i filodeg. Yes, jag tror jag har börjat gilla räkor nu med. Framsteg!
 
Och efter att ha halvsprungit till bussen kom vi tillslut fram till Koko, en nattklubb som tidigare varit en gammal teater så det var hur fint som helst där inne med balkonger och olika våningar osv. Först spelade förbandet Cosmo Sheldrake lite helt okej låtar ett tag innan man blev lite less, och efter ytterligare väntan steg Johnny upp på scenen och det var så sjukt bra!! Levde verkligen upp till förväntningarna och det var så himla jättefint.
 
 
Skulle filma låten Been Listening och det gick helt okej tills kameran sa att det var slut på minnesplats. Dumma jag som inte kollat det innan jag gick hemifrån menmen that's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback