Födelsedagsfika under floden

En dag i juli var vi hembjudna till Matilda på födelsedagsfika för att i förskott fira hennes 20årsdag!! Vi tog en promenad härifrån Hammersmith ner till Barnes där hennes värdfamiljs hus låg, och väl framme efter att ha gått lite vilse, steg vi in det finaste och dyraste huset jag någonsin satt min fot i. Så galet vackert, fyra våningar med högt i tak och stort kök och riktigt stilrent. Kan inte fatta att hon bott sådär i ett år medan jag och mina två kompanjoner praktiskt taget levt på varandra. 


Fikat var framdukat; glass, kakor och godis och det blev min lunch för dagen.


Vi försökte ta fina bilder med ballonger; svårare än förväntat, men vi lyckades tillslut! 

Sedan chillade vi mest hela dagen, näst sista gången jag träffade Matilda innan hon åkte hem till Sverige nu i slutet av juli. Solen sken och vi satt ute på deras terass och av någon anledning kändes det som att vi var hemma i Sverige. Så himla härlig dag. Vid fyra drog vi oss hemåt och Sofie passade på att hälsa på hos mig i mitt lilla flatshare. Köket som syns på bild, varken stort eller högt i tak sadly enough. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback