Highlights 2013

Typ lite höjdpunkter från 2013. Hela våren spenderads i skolan med slutspurten i alla ämnen och projektarbetet som slukade all tid. Nån gång under våren hade jag Afternoon Tea med Elina och Sofie då vi åt oss mätta på kakor tusen gånger om och planerade vår framtida flytt. 
 

I maj fyllde jag 18 år och i juni tog jag körkortet! Följdes av studentbalen med fina kläder och studenten!!!


Det regnade på vår student men det gjorde inget för alla var glada ändå. 


Jag och Ingela började sedan sommaren med en resa till London.


Kommer hem och får några dagar senare se min underbara Håkan live i Skellefteå på Stadsfesten. Så himla bra kväll och kommer aldrig glömma sista låten "Du är snart där". 


Hade under sommaren många picknickar och fikastunder med kompisar, och så var jag på bästa hemmafesten jag nånsin varit på med syster nån gång i början av hösten.
 


Klippte av mitt långa fluffiga hår och fick ny fin frisyr.
 
Och satte mig sedan på planet till London med Elina och Sofie. Hade ingen aning om vad jag gjorde och det kändes galet konstigt för jag visste inte vad som skulle hända.

Och jag har haft jättekul med pubbesök och picknickar, IKEA, sena kvällar och sol fastän det var höst...

 
...londonregn, flytten till dubbelrummet med "the crack", tak och hipsterboll...


...systra mi, julafton och Brighton som ett fantastiskt bra avslut på året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback