It's 2014!!

Gott nytt år allihopa! Hoppas ni har haft ett grymt bra 2013 och att 2014 kommer bli ännubättre! Jag har haft ett sjukt bra år med flera höjdpunkter; jag fyllde 18, tog körkortet, tog studenten, besökte London för första gången med syster och slutligen flyttade jag hit! Och här har jag haft det hur kul som helst och jag har lärt mig mycket - både på gott och ont, precis som det ska vara. 
 
"New year - new you!" är väl det jag kommer försöka följa lite nu med mina nyårslöften och allt även fast de aldrig brukar hålla särskillt länge. Men man måste ju försöka, så här kommer de iallafall. Löfte nummer 1: Bli nyttigare och ät mer frukt. 2: Spendera inte pengar på ovärda grejer utan lägg det på nåt kul. 3: Häng mycket i Hyde Park nu när det blir vår. 4: Besök olika städer i England och Skottland. Och slutligen nummer 5: Lev mer och ångra inget. Även fast det där sistnämnda kan vara svårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback