"Hjärta, hjärna, i nån skön förening där."

Bakade morotskaka en onsdag med Jacob och Oscar som var helt fenomenal och så åt jag bästa lunchen på Invito dagen innan i form av råraka med kallrökt lax och skagenröra. Middag på Lottas nån dag mitt i veckan med fortsättning på Guitars med några kollegor efter att vi kollat in nya O'Learys som är för fullt för att få sittplats och klacken fastnade i översta trappsteget när jag skulle gå på toa så jag ramlade huvudstupa ner för trappen och alla trodde för en sekund att jag var tokpackad fastän jag inte var det minsta full. Eastern Palace är lite nyskapande och har nu bytt koncept från sin Lunch Buff till Lunch Bufé som säkert blir bra och promenad i blåsväder med kortspelspaus efter halva vägen är trevligt ibland fastän jag förlorar stort som vanligt.
 
Krogsöndag på Rex med ännu en bartendertävling där de skulle göra en norrländsk drink med Jameson som spritbas och priset var bla. en resa till Dublin och en flaska Jameson. Gick dit med kollegorna och hejade på vår bartender som var duktig men tyvärr inte vann. Bubbel som tröst dock, alltid bubbel på Rex. 
Fotograf: oskarnorberg.com.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback