I tristess färgar jag håret crazy colours

Det har äntligen kommit somrig sol till norra Sverige under de senaste veckorna vilket resulterat i lite tid framför datorn för fy skam att slösa tid på dumburken när man kan njuta av lite värme. Blev lila där ett tag för att varför inte och så hittade jag kokosglass på stan!! Inte som i Frankrike förra året men gott ändå. 


Åt pizza på Sjöbris med Simon en dag för att fira att han fått jobb ca två veckor innan vi visste det och så har jag plockat bär med Rebecca bland elaka nässlor men tre liter hallon i frysen är inte dumt. 


Har hunnit med en hel middag tillägnat ett enda vin - dyrvinet på 189kr av Kent - som blev riktigt lyckad fastän det var första gången jag använde grillen och jag bara hade fula vinglas. 


Och en dag well spent i solen vid stranden avslutades med tidig middag på Sjöris med räkmacka och så tre månader sent födelsedagsfika med rabarberkaka med hallonmaräng. Fick mig nya rödvin-, vitvin- och bubbelglas och blev lyckligast för stunden. Så klart man måste ha något fint att dricka vin ur. Viktigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback