Jag är som en VHS, mhm så är det.

Fredagkväll hemma och dricker te för min hals jävlas men ska snart bädda ner mig för att sova sött, ty imorgon ska man upp i ottan för att köra bil ner till Sundsvall och gå på Ikea med Rebecca!! Blev bestämt helt spontant häromdagen att fasen vi kör nu på lördag och får det gjort, lika bra liksom. Londonresan förra helgen ägde som fasen med bubbel i parken och tårta som trillade sönder och justdetfan JAG ÄR 20 NU!! och har faktiskt idag gjort mitt första inköp på systemet. Imorgonkväll efter Ikea väntas födelsedagsfirande med folket här hemma och sen på söndag är det personalfest som kommer bli helt kanon för jag är ju en av festfixarna. Har full rulle för stunden så Londonbilder kommer senare, tillsvidare får ni se en bild på mig med min första egeninköpta flaska rödvin här i Sverige; Santa Helena - budget för det känns som att första vinflaskan ska va en såndär halvsjabbig sak även fast en Pinot Noir för 200kr inte skulle sitta fel - men iallafall "Mer än prisvärt" enligt Allt Om Mat som jag nu får hem i brevlådan varje månad och yes jag känner mig lite som en tant där jag sitter och bläddrar men vad gör det, tantlivet verkar vara rätt najs och jag har fått en värmefilt som är typ bästa uppfinningen någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback