Lyssnar på Håkan och packar väskan.

Menyprovningen i söndags var bra, allt var gott och vi rullade därifrån för vi var så satans mätta. Laxen och råbiffen alltså åh <3 och den nya Chardonnayen som passade till det mesta. Bakade Oreos och havrekakor med Simon i måndags och de blev lika goda som de köpta fast på ett annat sätt, för de köpta är fortfarande min drog. Fick smaka en ny Moscato D'Asti vi fått in på jobbet som är söt och god och godare än godis som D'Asti alltid är och spontanköpte dessa brudar, Vagabondskor är det bästa. Björkarna har fått musöron nu så våren har börjat slå ut på riktigt nu här uppe i norr och om fyra timmar befinner jag mig i luften på väg mot mitt fantastiska London och älskade Sofie. Peppen på max, fy fasen vad roligt vi kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback