Roadtrip till Ikea

Lördagmorgon 06.50 och jag cyklar till Rebecca i spöregnet för att tillsammans bila ner till Sundsvall över dagen och gå på Ikea, värsta roliga spontantrippen som bestämts bara någon dag innan. Hittar en snygg byrå som skulle vara fin att ha och så typ den vackraste gula fåtöljen, megamysig att sitta i också! Tänk att ha den vid en mörk soffa, nej fy vad fint. Fem timmar senare kommer vi ut med två vagnar fulla med grejer. Inga fåtöljer eller byråer tyvärr utan däremot en massa köksprylar för min del. Oväntat, nej inte direkt. 


Kommer hem, kastar i mig mat och hoppar i duschen innan folk börjar droppa in för en "wioo låt oss fira lite att jag fyllt 20 nu!!"-fest innan vi hamnar på ekonomistudenternas megastora utomhusfest på Tvistevägen. Pratar och spelar kort och efter kortspelen visar Simon och Rebecca sina skills i att bygga korthus. Skickligt värre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback