Söndagmorgon 05:27

Och jag är inte alls trött nej för min dygnsrytm är ju totalt uppfuckad vilket märks då man är trött hela dagen och inte känner sig som människa förrän elva på kvällen. Att det sen är dagsljus när man cyklar hem vid fyra minskar inte direkt känslan av att klockan är typ fem-sex på eftermiddagen. Nyduschad och nermysad i sägen nu iallafall för sova bör jag, annars dör jag senare idag tänker jag mig och det skulle vara tråkigt för det är menyprovning och den får man som bara inte missa. Är iallafall sista arbetspasset på veckan som bestått av jobb varje dag och en kväll hos pappa när jag firade hans födelsedag med blommor och hembakad marängtårta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback