Valborg

Valborg och jag cyklar hem till Johannes efter jobbet. Rebecca och Peter är redan i full gång med att fixa maten, lyxlyx att komma och få mat utan ansträngning. Hälsar på folket som är där; grabbarna i soffan, kanadensaren som nästan sover och en jättetrevlig tysk som inte alls håller med mig om att 99 Luftballons är särskillt catchy.


Börjar med att blanda till ett Avlopp som förtjänar sitt namn för alltså fy fasen vad äcklig den ser ut. Har hört om den av folk så provar bara för att och otroligt nog är den helt okej drickbar till en början innan den blir för söt och jag ger bort den. Såatte, lika delar baileys och curacao blå blandat med coca cola för den som vill prova.


Ingen Valborg utan grillning, och vi kör på grillspett i massor. Kycklingspett och sedan grönsaksspett med zuccini, tomat, champinjoner och halloumi. Mumsigt värre. Trängs med allt övrigt folk på grillen som är lite lite liten för tolv personer men det funkar helt okej ändå.


Lyxar med grillad banan med choklad till dessert för grillen är ju ändå igång. Peter är glad och alltså nja inte för att bananerna ser så goda ut på bild men jag och Johannes tar en selfie med dem ändå för varför inte. Kastar lite pil och vet inte om jag förbättrats sedan Pride på Scharinska eller inte, troligtvis inte för jag kastar på måfå.

Närmare tolv dyker Maria och Sabina upp men vi måste lämna Johannes lägga och medan några vill fara till Guitars bestämmer vi oss för att fara hem till mig först en stund innan. Cyklar förbi alla uteställen som har galet långa köer och känner att nja vi tror vi stannar hos mig va. Får en xide som smakar saft och ska bygga en pyramid men alltså vad fasen blev det där för pyramid egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback